Sveiki atvykę į Iperku parduotuvę!

Turite klausimų?

+370 69 529 800

1.   Bendrosios nuostatos

 

1.1.         Šios Taisyklės reglamentuoja Bendrovės pagrindinius asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo principus ir tvarką, kuria remdamasi Bendrovė kaip duomenų valdytojas elektroninėje parduotuvėje tvarko Kliento asmens duomenis;

 

1.2.         Šios Taisyklės skirtos asmenims, kurie naudojasi ar ketina naudotis Bendrovės teikiamomis Prekėmis ir Paslaugomis nurodytomis El. parduotuvėje;

 

1.3.         Klientų asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (ES) 2016/679 (BDAR), Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais;

 

1.4.         Visi El. parduotuvės lankytojai, norėdami ar ketindami įsigyti Prekes ir Paslaugas iš Bendrovės, taip pat naudodamiesi  El. parduotuve patvirtina, kad yra tinkamai susipažinę su Taisyklėmis ir sutinka, kad Bendrovė tvarkytų jų pateiktą informaciją (įskaitant asmens duomenis) tiek, kiek tai reikalinga Bendrovės elektroninei prekybai ir (ar) El. parduotuvės valdymo bei funkcionavimo užtikrinimui.

2.   Asmens duomenų tvarkymo principai

Surinkti duomenis griežtai saugojami, tvarkomi užtikrinant kiekvieno asmens privataus gyvenimo neliečiamumo teisę bei laikomasi asmens duomenų apsaugos teisės aktų reikalavimų. Rinkdami ir tvarkydami asmens duomenis yra vadovaujamasi Duomenų apsaugos principais, įskaitant:

 

2.1.         Asmens duomenys yra renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais.

 

2.2.         Asmens duomenys tvarkomi tiksliai ir sąžiningai.

 

2.3.         Asmens duomenys tvarkomi teisėtai, t.y. tik tais atvejais, kai:

3.3.1.    Klientas duoda sutikimą laikytis bendrųjų Bendrovės elektroninės prekybos taisyklių;

3.3.2.    Sudaroma arba vykdoma sutartis, kai viena iš šalių yra klientas;

3.3.3.    Bendrovė įpareigota tvarkyti asmens duomenis pagal įstatymus

 

2.4.         Asmens duomenys yra tikslūs ir, jei reikia dėl asmens duomenų tvarkymo, nuolat atnaujinami. Netikslūs ar neišsamūs duomenys turi būti ištaisyti, papildyti, sunaikinti arba sustabdytas jų tvarkymas;

 

2.5.         Asmens duomenys yra tapatūs, tinkami ir tik tokios apimties, kuri būtina jiems rinkti ir toliau tvarkyti;

 

2.6.         Asmens duomenys saugomi tokia forma, kad klientų tapatybę būtų galima nustatyti ne ilgiau nei to reikia tiems tikslams, dėl kurių šie duomenys buvo surinkti ir tvarkomi;

 

2.7.         Asmens duomenys tvarkomi tokiu būdu, kad taikant atitinkamas technines ar organizacines priemones būtų užtikrintas tinkamas asmens duomenų saugumas, įskaitant apsaugą nuo duomenų tvarkymo be leidimo arba neteisėto duomenų tvarkymo ir nuo netyčinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo.

1.   Asmens duomenų rinkimas, tvarkymas, saugojimas

Kliento asmens duomenys (vardas, pavardė, pristatymo adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir kita El. parduotuvės registracijos formoje nurodyta informacija) renkami ir tvarkomi tam, kad:

 

1.     apdoroti Kliento Prekių užsakymus;

2.     išrašyti finansinius dokumentus;

3.     išpręsti problemas, susijusias su Prekių pateikimu ar pristatymu;

4.     įvykdyti kitus sutartinius įsipareigojimus;

5.     Ryšių palaikymo tikslais;

6.     Tiesioginės rinkodoros tikslais

 

1.1.         Registracijos El. parduotuvėje metu Klientas privalo pateikti išsamius ir teisingus asmens duomenis.

 

1.2.         Tvarkydama ir saugodama Kliento asmens duomenis Bendrovė įgyvendina organizacines ir technines priemones, kurios užtikrina asmens duomenų apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo.

 

1.3.         Bendrovė gali statistiniais tikslais naudoti su Kliento asmeniu tiesiogiai nesusijusius duomenis, t. y. duomenis apie įsigytas Prekes. Tokie statistiniai duomenys bus renkami ir tvarkomi taip, kad neleistų atskleisti Kliento asmens tapatybės arba kitų asmens duomenų, pagal kuriuos būtų galima nustatyti asmens tapatybę.

 

 

 

 

 

2.     Asmens duomenų perdavimas trečiosioms šalims

 

2.1.         Bendrovė pasilieka teisę perduoti informaciją trečiosioms šalims:

-       tik šių Taisyklių 4 skyriaus minimiems tikslams įgyvendinti;

-       tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

 

 

3.   Asmens duomenų tvarkymo pagrindas

 

3.1.         Bendrovė turi teisę gauti ir tvarkyti Kliento asmens duomenis, esant bent vienai iš šių sąlygų:

 

6.1.2.    Klientas iš Bendrovės El. parduotuvės perka Prekes ir Paslaugas;

6.1.3.    Klientas duoda susitikimą tvarkyti asmens duomenis;

6.1.4.    Asmens duomenų tvarkymas galimas teisės aktų pagrindu;

6.1.5.   Siekiant Bendrovės teisėtų interesų, tokių kaip pavyzdžiui pareikšti ieškinius teisme, atlikti kitus teisės veiksmus, siekiant sumažinti nuostolius ar jų išvengti.

 

3.2.         Klientui atsisakius pateikti asmens duomenis, kurie yra būtini siekiant sudaryti ir/ar įvykdyti sutartį, arba kurių pateikimas yra numatytas teisės aktuose arba sutartyje, Bendrovė negalės suteikti paslaugų Klientui.

 

 

4.   Informacijos ar pretenzijų perdavimas

 

4.1.         Klientas, leidęs tvarkyti savo asmens duomenis, turite teisę reikalauti pakeisti asmens duomenis arba sustabdyti jų tvarkymą, išskyrus saugojimą, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų;

 

4.2.         Bendrovė, gavusi Kliento prašymą dėl asmens duomenų tvarkymo, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Kliento kreipimosi dienos, pateiks Klientui atsakymą. Nagrinėjami tik tie prašymai dėl asmens duomenų tvarkymo, kurie pateikiami raštu (el. paštu info@iperku.lt arba paštu J. Savickio g. 4-7, Vilnius).

 

 

 

 

5.   Asmens duomenų saugojimo terminai

5.1.         Bendrovės surinkti asmens duomenys yra saugomi spausdintuose dokumentuose ir (arba) Bendrovės informacinėse sistemose el. formate. Asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau, negu reikia duomenų tvarkymo tikslams pasiekti arba ne ilgiau nei to reikalauja klientai ie (ar) numato teisės aktai.

5.2.         Nors klientas gali atsisakyti sutarties ir Bendrovės paslaugų anksčiau nustatyto laiko, tačiau Bendrovė ir toliau privalo saugoti kliento asmens duomenis dėl galbūt ateityje atsirasiančių reikalavimų ir teisinių pretenzijų tol, kol pasibaigs saugojimo terminai;

5.3.         Bendrovė siekia nesaugoti pasenusios arba nereikalingos informacijos ir užtikrinti, kad asmensduomenys ir kita informacija apie klientus būtų nuolat atnaujinta, teisinga ir laiku sunaikinama.

6.   Kliento teisės

Klientas turi teisę:

 

6.1.         Gauti informaciją apie Bendrovės tvarkomus jo asmens duomenis, iš kur ir kokiu būdu asmens duomenys yra surinkti bei kokiu pagrindu tvarkomi;

 

6.2.         Kreiptis į Bendrovę su prašymu pataisyti jo asmens duomenis, sustabdyti jų tvarkymą, sunaikinti juos, jeigu duomenys yra neteisingi, neišsamūs arba netikslūs, arba jeigu jie ugiau nėra reikalingi tiems tikslams, kuriems buvo surinkti. Tokiu atveju klientas turi pateikti prašymą, kurį gavusi Bendrovė patikrins pateiktą informaciją ir imsis reikalingų veiksmų. Bendrovei labai svarbu, kad jos turimi asmens duomenys būtų tikslūs ir teisingi;

 

6.3.         Kreiptis į Bendrovę su prašymu sunaikinti asmens duomenis ar susabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą – tuo atveju, kai susipažinus su savo asmens duomenemis, asmuo nustato, kad asmens duomenys yra tvarkomi teteisėtai arba nesąžiningai;

 

6.4.         Nesutikti, kad būtų tvarkomi asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros tikslu arba dėl teisėto intereso, kurio siekia Bendrovė arba trečiasis asmuo, kuria teikiami asmens duomenys;

 

6.5.         Bet kuriuo metu atšaukti savo duotą sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslu;

 

6.6.         Klientas pageidaujantis, jog sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo būtų atšaukiamas arba pageidaujantis, jog tvarkomi asmens duomenys būti ištrinti, turi pateikti Bendrovei raštulaisvos formos prašymą. Bendrovė ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų turi pateikti Klientui atsakymą arba patvirtinimą dėl šių veiksmų įvykdymo.

 

6.7.         Jeigu Klientui kelia susirūpinimą Bendrovės veiksmai (neveikimas), kuriais galimai nesilaikoma šių Taisyklių arba teisės aktų reikalavimų jis gali kreiptis į Bendrovę ir gauti nemokamą pagalbą;

 

6.8.         Asmuo visas savo, kaip kliento, teises gali įgyvendinti kreipdamasis į Bendrovę el. paštu info@iperku.lt

 

6.9.         Nepavykus išspręsti klausimo su Bendrovę, klientas turi teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, kuri atsakinga už asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių aktų priežiūrą ir kontrolę.

 

7.   Baigiamosios nuostatos

7.1.         Šioms Taisyklėms taikomas Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisė;

 

7.2.         Klientai su šiomis Taisyklėmis gali susipažinti El. parduotuvėje https://iperku.lt/.

 

7.3.         Bendrovė turi teisę bet kuriuo metu vienašališkai iš dalies arba visiškai pakeisti ar papildyti šias Taisykles apie tai pranešdama El. parduotuvėje, bei nurodytu el paštu.

 

7.4.         Taisyklių pakeitimai ar papildymai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t.y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami El. parduotuvės sistemoje.

 

7.5.         Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, Klientas turi teisę jos atsisakyti raštu (el. paštu info@iperku.lt arba paštu MB Iperku J. Savickio 4-7, Vilnius su sąlyga, kad Pirkėjas praranda teisę naudotis El. parduotuvės paslaugomis.

 

7.6.         El. parduotuvės svetainėje yra naudojami Slapukai. Tęsdami naršymą Klientai sutinka su būtinaisias Slapukais. Taip pat gali sutikti ir su kitais Slapukais. Savo duotą sutikimą bet kada Klientas gali atšaukti pakeisdamas interneto naršyklės nustatymus ir ištrindamas įrašytus Slapukus. Kai kuriais atvejais, Slapukų atsisakymas ar ištrynimas, gali sulėtinti naršymo internete spartą, apriboti tam tikrų funkcijų veikimą arba blokuoti prieigą prie El. parduotuės svetainės.

Privatumas - Iperku